top of page
Sök
  • Skribentens bildMagdalena Väpnargård

Nytt skrivprojekt, och snart mer press...

Uppdaterat: 2 juli 2020

I veckan som gick kom YA (Ystad Allehanda) på besök och gjorde en intervju.

Som gammal journalist känns det lite annorlunda att sitta på andra sidan anteckningsblocket. Men det var väldigt trevligt och jag hoppas att jag sa lite kloka saker. Artikeln kommer nästa helg.

Nu håller jag på att avsluta texten till min nästa bok, som är totalt annorlunda än denna.

Men jag ska inte spoila, utan berättar mer snart.

Lite kan jag avslöja, och det är ett högaktuellt ämne. Men mer faktabok än självbiografisk skönlitteratur.

Tryckerierna i hela Europa har haft en tuff period men svajiga bokbeställningar.

Så det är långa leveranstider på både böcker och andra trycksaker.

Men OM det blir som jag hoppas så kommer den nästa redan i slutet av juli.

Spännande OM det funkar, med två boksläpp så nära inpå varann.

Watch this space..


27 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
Post: Blog2_Post
bottom of page