top of page
Sök
  • Skribentens bildMagdalena Väpnargård

Vilken härlig Releasefest!

Igår, lördag, blev det releaseparty i vackra Skillinge, på min väns trevliga restaurang Bistro Verandan.

Smakprov ur Kokbok för Apokalypsen serverades, liksom en urgod "boktårta" från Söta Kakan i S Sandby.

Sen blev det högläsning ur Landskap utan karta, (det handlade om min farfars komplicerade relation till tv-mediet).

En alldeles ljuvlig dag ihop med släkt, familj och vänner, många körde i tre timmar för att kunna vara med. Helt fantastiskt!


I höst fortsätter firandet med besök i diverse boklådor och på bibliotek. Det blir en del intervjuer i olika tidningar och ja, resan har bara börjat.

Tänk att jag äntligen, trots multisjukdom och elände, äntligen vid 55 års ålder, skulle komma på vad jag ska bli när "jag blir stor"!


Välkomna med på äventyret!






81 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
Post: Blog2_Post
bottom of page