top of page
Sök
  • Skribentens bildMagdalena Väpnargård

DHL freight- fraktvärldens Epa-traktor?

I fredags kom paketet med mina böcker från Tyskland till Malmö, Toftanäs. När jag skriver detta är det torsdag och jag har efter ett antal samtal och inte mycket info bara fått veta att paketet inte "loggats" men varit ute och åkt lastbil, men pga "tidsbrist" inte blivit lämnat hos mig och att det nu "återvänt till Malmö", men inte heller nu loggats in och är försvunnet.

Men tidigast imorgon kommer jag att få det.

Så nu funderar jag på; Är det med Ugglepost eller möjligen en snigel det skall dyka upp?

För någon slags magi måste ju vara inblandad.

Alla som väntar på sina beställda böcker via BoD och Adlibris m fl, är också frustrerade. Corona ställer till det för oss alla.

Men det viktigaste är kanske att "den som väntar på nåt gott" gäller. Och saker brukar ju, i Sverige, dyka upp till sist.

Glädjande nog så sålde jag via BoD lika många böcker bara under gårdagen som under hela juni månad. Jag känner mig enormt glad, ödmjuk och lite förvånad.

För trots allt så har än så länge bara en artikel publicerats och inte en enda recension!

Så Facebooks makt är stor. Och så har jag fina och lojala vänner som vill läsa.

Tack alla!



36 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
Post: Blog2_Post
bottom of page