top of page
Sök
  • Skribentens bildMagdalena Väpnargård

Den stora dagen!

Hej! Så kul att du hittade till min hemsida! Idag är en stor dag, eftersom min bok finns tillgänglig att köpa, och snart även på biblioteken , som e-bok mm.

Efter elva år, som faktiskt är den tid som förflutit sen jag skrev den för hand i två stycken kollegieblock, med bläckpenna, under nio veckor när vi hade svininfluensa i Sverige, och jag hade en pytteliten prematurkille, med sjuka lungor och syrgas dygnet runt, så är den HÄR!


Den var enkel att skriva, men svårare att ge ut.

Jag har gått igenom en mängd känslor, våndor och haft en massa ångest kring dess utgivning.

Efter alla dessa år, berättar jag min historia, skamlig, pinsam, skrämmande.

Och många kommer säkert bli arga, ledsna, besvikna, och i något fall, än mer hatiska; Ja du vet vem DU är!


Men nu är den ute och jag hoppas ni ska tycka om den. Och skriv gärna några rader till mig om den väcker tankar eller känslor.


Snart finns den på alla nätsidor som säljer böcker i Sverige, Bokus, CDON, Ginza mm

Och redan nu finns den på BoD - där ni enklast köper den här; https://www.bod.se/bokshop/landskap-utan-karta-magdalena-vaepnargard-9789179695378



Jag hoppas ni kommer få en fin läsupplevelse. Del två kommer troligen redan nästa vår.


Vi hörs!

/Magdalena



28 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
Post: Blog2_Post
bottom of page